vrijdag 15 mei 2009

#27, #28 en #29

#27
Vandaag een snack Bento,
Dankzij de prikkertjes en de kleine paprika ziet het er al snel grappig uit.
Er zit in;
Komkommer met oranje paprika
Cherry tomaatjes met bolletjes wortel en mozzarella bolletjes.



Deze week had ik een avocado gekocht met als einddoel een salade, toen deze salade op het laatste moment werd vervangen door sushi (erg lekker), heb ik een guacamole achtige substantie gemaakt.

#28
Vandaag weer eens een Bento voor mijn lief gemaakt. Hij heeft het liefst makkelijk eetbaar eten en dan zijn wraps ideaal.

U ziet:
wortel en cherry tomaatjes, wraps met guacamole mix, kipfilet en rucola.



#29
Mijn Bento in mijn cheap ass bakje van de action.
wraprolletjes met guacamole mix, kipfilet en rucola (het rode wat je ziet is pepadew peper), cherry tomaatjes en worteltjes.






Voor de nieuwsgierigen de bovenkant van mijn boxje, Tinkerbell!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten